25 Aralık 2011 Pazar

Seminerim yaklaşıyor!

      Evet arkadaşlar doğru anladınız seminerim yaklaşıyor. Bu hafta perşembe günü seminerimi değerli hocalarıma sunacağım. Ne giyeceğim konusunda hala kara veremedim ama ya etek yada elbise olacak.
İnşallah istediğim gibi bir kombin yaparım ve hem görsel olarak hemde anlatım olarak hocalarımın beğenilerini kazanırım:)

      Seminerim konusunda biraz bilgi vermek istiyorum. Bu seminer çalışmasında ben istatistiksel yakınsaklığın bir genelleştirilmesi olan A-istatistiksel yakınsaklığı tanıtacağım, daha sonra A-istatistiksel yakınsaklık yardımı ile Korovkin tipi teoremi verip bu teoremin klasik korovkin tipi teoremden daha kuvvetli olduğunu gösterceğim.
      Çok heyacanlıyım inşallah bu heyacımı yenerim ve onlara çalıştığım konu hakkında güzel bir tanıtım yaparım ve onları en güzel şekilde ağırlarım:)
Şans benimle olsun inşallah:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder